Joves, vertaders protagonistes del canvi.
Voluntària participant del projecte Refugia't ens compta la seua experiència com a alumna i posteriorment voluntària del projecte. Refugia't és una iniciativa de Creu Roja, secundada per la Generalitat Valenciana.
Persones migrants i refugiades, el centre del projecte.
En Refugia't les històries els comptes els seus protagonistes. En aquesta ocasió, *Norkis, ens compta el seu paper dins del projecte així com la seua vivència després d'haver de migrar del seu país per la seua identitat de gènere.
 El professorat, el nostre gran aliat.
El projecte Refugia't no podria dur-se a terme sense equips directius i professorat altament compromesos amb els drets humans. El professorat participant del projecte ens compta la seua experiència i com l'alumnat ha impulsat accions en els seus centres.
IV Trobada Final "Projecte Refugia't" Creu Roja
IV Trobada Final
Refugia't és un projecte d'Educació per a la Ciutadania Global sobre les migracions forçades i els Drets Humans, on els i les joves són els grans protagonistes. En els dos últims cursos escolars, 19 IES de la Comunitat Valenciana, han participat en aquesta experiència educativa. El projecte compta amb el suport de la Generalitat Valenciana.